ارومیه - امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران جواب دندان شکنی به تجاوز رژیم غاصب اسرائیل خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموستا مامد کلشی نژاد با محکوم کردن حرکت وقیحانه رژیم صهیونیستی و تعرض به حریم ایران اسلامی، افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم کشورمان نقض آشکار قوانین بین المللی بوده و دفاع مشروع حق مسلم ملت ایران به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: البته دفاعی سنجیده و مبتنی بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب حق ایران اسلامی است تا بتواند رژیم صهیونیستی را سر جای خود نشانده و جرأت تعدی را به او ندهد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطر نشان کرد: پاسخ قاطع آتش خشونت و ددمنشی را نه تنها در فلسطین بلکه در منطقه که توسط حامیان این رژیم صورت می‌گیرد، خاموش می‌کند.

وی تصریح نمود: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران جواب دندان شکنی به این تجاوز خواهد داد و فرصت تکرار تعدی را از این رژیم غاصب خواهد گرفت.

ماموستا کلشی نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی همواره به دفاع از ملت مظلوم فلسطین و لبنان پرداخته و از حامیان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه است رژیم صهیونیستی با این اقدام می‌خواهد ایران را از حمایت مقاومت بازدارد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه یادآورشد: رژیم صهیونیستی طی سال‌ها عمر غاصبانه خود دست به قتل و جنایت و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه فلسطین و استثمار آنها کرده است و ایران اسلامی پس از انقلاب به حمایت از این ملت مظلوم پرداخته و فلسطین مساله نخست جهان اسلام شده است.

وی به اهداف رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این رژیم جعلی به دنبال رسیدن به رؤیای نیل تا فرات است و تلاش می‌کند کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی چون سوریه، عراق، فلسطین لبنان و ایران را تحت سلطه خود در آورده و استثمار کند اما تاکنون نه تنها به اهداف خود نرسیده بلکه امروز آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و از سر ناچاری دست به هر جنایتی می‌زند.

ماموستا کلشی نژاد با بیان اینکه ایران اسلامی توانست چهره پلید او را برای جهانیان آشکار کند افزود: رژیم صهیونیستی امروز دیوانه وار خود را به در و دیوار می‌زند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کرده و مهم‌تر از آن آبروی از دست رفته خود را به دست بیاورد.