اهواز - مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهیدان سرگرد جهاندیده و گروهبانیکم شاهرخی فر در پایگاه پدافند هوایی ماهشهر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان پدافند هوایی و نیروهای مسلح و خانواده معظم شهدا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سرگرد جهاندیده و گروهبانیکم شاهرخی فر از نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه پدافند هوایی ماهشهر در حال برگزاری است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت این شهدای گرانقدر گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری تبریک ما به خانواده این شهیدان گرانقدر به خاطر تربیت چنین فرزندانی شجاع و دلیر و تسلیت بخاطر فقدان چنین مردان مجاهد و رشید است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پاسخ مقتدرانه ای بخاطر گستاخی خود در حمله به حریم کشورمان خواهد دید ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزتمندی قرار دارد.

امام جمعه موقت اهواز نیز در این مراسم گفت: شهیدان ما در مسیر حضرت سیدالشهدا (ع) و نهضت عاشورا گام بر داشتند و در راه دفاع از میهن اسلامی فداکاری و ایثارگری کردند.

حجت الاسلام حاجتی افزود: در دوران دفاع مقدس به برکت ایثارگری‌های ملت ایران یک ذره از خاک مقدس کشورمان جدا نشد و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است.