اهواز - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون، استوار و ثابت‌قدم طبق امر ولی امر مسلمین برای جانفشانی آماده هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی صبح امروز دوشنبه در آئین تشییع پیکر شهیدان سرگرد حمزه جهان‌دیده و محمدمهدی شاهرخی‌فر شهیدان پدافند هوایی که امروز (۷ آبان‌ماه) در ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک راه شهادت، راه سربلندی و عزت اسلام و ایران عزیز و محور مقاومت است و این حرکت تا نابودی استکبار جهانی و رساندن این پرچم به صاحب اصلی خود ادامه خواهد داشت.

وی افزود: افتخار داریم امروز در محضر شهدا یک بار دیگر عهد و پیمان ببندیم که تا آخرین قطره خون، در راه این نظام و کشور جانفشانی خواهیم کرد.

بیدادی عنوان کرد: امروز نیروهای پدافند، سربازان خط مقدم دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران و نگهبانان و بیداران شبانه‌روزی برای دفاع از این حریم هستند؛ این شهیدان پدافند هوایی ارتش تا آخرین لحظه، شجاعانه ایستادگی کردند و از حریم کشورمان دفاع کردند.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون، استوار و ثابت‌قدم طبق امر ولی امر مسلمین برای جانفشانی آماده هستند و ان‌شاءلله این راه خونین ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: همواره امنیت، اقتدار و صلابت را برای این کشور خواهانیم و کوتاه نخواهیم آمد.