شهرکرد-رییس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد، گفت: راهپیمایی امسال از میدان انقلاب تا میدان امامزادگان دوخاتون انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید بصیر موسوی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان و دهه فاطمیه (س)، اظهار کرد: مراسمات ۱۳ آبان امسال در چهارمحال و بختیاری باید بسیار متفاوت‌تر از سالیان گذشته برگزار شود چراکه ما در حال حاضر در یک جبهه جنگ قرار داریم و باید تمامی توان خود را برای پشتیبانی از جبهه مقاومت به کار بگیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات خوبی توسط مسئولان استانی برای یوم‌الله ۱۳ آبان در نظر گرفته شده است، افزود: امسال باید با اهتمام و نگاه ویژه‌تری برنامه‌ریزی‌های این روز را انجام دهیم.

وی ادامه داد: حتی حضور یک شخص در راهپیمایی روز ۱۳ آبان کمک بسیار مهمی برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود به همین علت نیز امیدواریم امسال شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در این مراسم بزرگ و مهم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی عنوان کرد: زمانی که امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید شد پیام مقاومت را به دنیا مخابره کرد، پیام حادثه کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نیز همین موضوع بود همچنین دانشجویان در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با مقاومت موفق به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شدند و امروز نیز پیام ما مقاومت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر اینکه مقاومت رمز پیروزی در تمامی عرصه‌ها است، اضافه کرد: مردم این استان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سالیان پس از جنگ تحمیلی همواره و در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ و مؤثر داشتند و امید است امروز که حضور مردم در میدان اهمیت بسیار بالایی دارند نیز مجدد شاهد حضور گسترده مردم باشیم تا به این ترتیب رزمندگان جبهه مقاومت با توان بیشتری به مبارزه ادامه دهند.

وی به تغییر مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرکرد اشاره کرد و گفت: هر ساله این راهپیمایی عظیم از میدان بسیج آغاز و به مصلی امام خمینی (ره) می‌رسید اما امسال راهپیمایی در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۱۳ آبان ماه از میدان انقلاب آغاز شده و تجمع مردم در میدان امامزادگان دو خاتون انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر است امسال در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد از میدان انقلاب تا میدان امامزادگان دو خاتون موکب‌های فرهنگی و پذیرایی نیز دایر شوند.