دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) خوزستان گفت:۳۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های اقتصادی با پیگیری دادستانی بندر امام خمینی (ره) به بیت‌المال پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جعفری‌اصل دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: برای الزام شرکت‌های اقتصادی مستقر در منطقه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به بیت‌المال، سه دستگاه خودروی صفر در اختیار مراجع نظامی و انتظامی قرار گرفت و مقادیری تجهیزات اداری نیز به آموزش و پرورش استان اهدا شد که ارزش ریالی آن ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جعفری‌اصل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی باید طبق برنامه بودجه کشور، ضمن رعایت استانداردهای لازم در تولید و رعایت اصول زیست محیطی، از باب مسئولیت اجتماعی به مردم منطقه نیز توجه و بر اساس نیازهای موجود خدمت‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با پیگیری این دادسرا از بابت نظارت بر حقوق عامه، با اهدای مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از سوی یک شرکت و چند شرکت دیگر مستقر در مجتمع بندری بندر امام خمینی (ره)، ۹ دستگاه کولرگازی پنجره‌ای، پنج دستگاه آب سرد کن، پنج دستگاه رایانه، چهار دستگاه چاپگر و ۱۷۰ بسته کامل نوشت افزار، کوله پشتی، کفش و البسه در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفت تا برای مناطق محروم و دانش آموزان نیازمند به مصرف برساند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) افزود: همچنین از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در مجتمع بندری، سه دستگاه خودروی صفر در اختیار مراجع نظامی و انتظامی قرار گرفت.