اردبیل- مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: انتصاب مدیران استانی و ستادی از بین بدنه سازمان پیشبرد اهداف عالیه سازمان را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فتاحی ظهر دوشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام عالی سازمان مبنی بر انتصابات بیش از ۵۰ درصد مدیران ستادی و استانی از بین بدنه سازمان باعث پیشبرد اهداف عالیه سازمان و رضایت‌مندی عموم کارکنان خواهد شد و این به منزله اعتماد سازمانی و اعتلای نیروهای جوان درون سازمانی است.

محمود تقی پور، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز با تشکر از تلاش‌های «رحیم یونسی»، با تاکید بر نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در چرخه تولید و توسعه کشور، افزود: توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و شرکای اجتماعی جهت تعامل هر چه بیشتر با اداره کل استان و سرپرست جدید در راستای توسعه مهارت آموزی و پیشبرد برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان را خواستاریم.

مهدی بهبود، سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد «غلامحسین محمدی» معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با بیان اینکه رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توانمند سازی منابع انسانی است، اظهار کرد: توانمندسازی نیروی انسانی سبب رشد و پیشرفت کشور خواهد شد و من در کنار کارکنان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان شد.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از تجارب همکاران توانمند، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های نوین در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان، تمام تلاش خود را در جهت توسعه مهارت آموزی و تربیت نیروی ماهر و رضایت‌مندی در استان به کار خواهیم بست.