معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از حساسیت بالاتری برخوردار است و دانش آموزان نشان خواهند داد که رژیم پوچ و جعلی اسرائیل به زودی به جزای عمل خود خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق و حقیقت به ویژه شهدای دانش آموز گفت: سیزده آبان یکی از روزهای مهم و پر حادثه در تقویم تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است که به هیچ گاه حماسه‌های آن از یادها پاک نخواهد شد.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: فرزندان ایران و دانش آموزان میهن بزرگ اسلامی امسال روشن‌تر، ثابت قدم تر و آگاه‌تر از هر سال در راهپیمایی عظیم و با شکوه ۱۳ آبان ماه شرکت خواهند کرد و با حضور پر رنگ خود انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست نشان خواهند داد.

محمودزاده سیزدهم آبان ماه امسال را روز همدردی با دانش آموزان و کودکان و نوجوانان بی دفاع فلسطین و غزه دانست و افزود: به روشنی پیام خود را به گوش جهانیان خواهند رسانید.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور پررنگ مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی در راهپیمایی عظیم سیزدهم آبان ماه امسال، گفت: راهپیمایی امسال از حساسیت بسیار بالاتری برخوردار است و دانش آموزان عزیز کشور نشان خواهند داد که رژیم پوچ و جعلی اسرائیل به زودی به جزای عمل خود خواهد رسید و روزهای نابودی آن بسیار نزدیک است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور پررنگ و هماهنگ تشکل‌های دانش آموزی در مراسم سیزدهم آبان ماه، گفت: هماهنگی، یکدستی و انسجام در ساختار چنین مراسمی نشان از قدرت، عظمت و شکوه بالای ملت ایران می‌دهد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امسال حضور گسترده و منسجم دانش آموزان در این مراسم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: آموزش و پرورش در این اجتماع بزرگ سراسری اصلی ترین نقش را بر عهده دارد و قطعاً برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت حضور با قدرت دانش آموزان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید فریاد استکبارستیزی را برای دانش آموزان تبیین کرد، گفت: دانش آموزان ما امسال بیشتر از هر زمان دیگری با جنایات رژیم غاصب اسرائیل آشنا شده‌اند و لذا باید حقایق را برای آنان روشنگری کرد و در این راستا شیوه و کیفیت انتقال این پیام‌ها بسیار مهم است تا با جان و دل پذیرای آن باشند.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه امروزه بخش عمده‌ای از جنگ خارج از میدان و فضای رسانه‌ای است، تصریح کرد: باید در عرصه فضای مجازی و رسانه کارهای جدی و بنیادین صورت گیرد و با تولید محتواهای مناسب دانش آموزان مان را نسبت به واقعیت‌های روز آگاهی بخشیم و از گزند دروغ پراکنی‌های رسانه‌های معاند در امان نگه داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با تاکید بر برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در کنار راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه گفت: این روز فرصت مناسبی است تا همگی از ظرفیت‌های فرهنگی کشور آگاه شویم.