گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه در برهه کنونی جبهه استکبارو ظلم در برابر اسلام و مسلمین قرار گرفته اند، گفت: امت اسلامی باید با اتحاد و همدلی و با تمام توان از جبهه حق حمایت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد پشتیبانی مردمی از محور مقاومت (شهید حسن شاطری) با موضوع کمک به مردم مظلوم غزه اظهار داشت: در شرایطی که زندگی مردم غزه و فلسطین مختل و نیازمند کمک و مساعدت هستند و در راستای کمک‌های مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری وظیفه ما کمک به این مردم مظلوم است.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: مساعدت‌ها و همیاری‌های مردم همیشه در صحنه کشور ما به مظلومان و نیازمندان، چه در دوران کرونا و چه در شرایط فعلی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان، یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس و بیانگر همیاری همه مردم با هم و حمایت همه جانبه مردمی از نیازمندان و رزمندگان است.

امام جمعه گناوه افزود: این روزها به نوعی یادآور روزهای دفاع مقدس است که همه اقشار مردم پشتیبان رزمندگان و جبهه‌های حق علیه باطل بودند و زنان و مردانی که نمی‌توانستند در میادین نبرد حق علیه باطل شرکت کنند با کمک‌های مادی و معنوی خود گرمابخش جبهه‌ها بودند.

وی یادآور شد: مردم شهرستان گناوه همواره و در شرایط مختلف از زمان هشت سال دفاع مقدس تا ایام کرونا و زمان حال، همیشه در صحنه کمک و مساعدت به نیازمندان پیشگام و پیش قدم بوده و هستند و تاریخ گواه این موضوع است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: امروز نیز به دستور و فتوای صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پویش شهید شاطری در راستای ساماندهی دریافت کمک‌ها و مساعدت‌های مردم شهرستان به مردم مظلوم فلسطین و لبنان در شهرستان راه اندازی شده است و مشغول جمع آوری کمک‌ها است.

مردم ولایتمدار ایران اسلامی در شرایط کنونی نیز هم با جان و هم مال در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان قرار گرفته‌اند و این ایثارگری امت ایران اسلامی است.

حجت السلام رکنی حسینی ادامه داد: در برهه کنونی جبهه استکبار و کفار عالم در یک سو در برابر اسلام و مسلمین قرار گرفته و همه مظلومان هم در سوی دیگر قرار گرفته‌اند و ما شاهد رویارویی جبهه حق و باطل هستیم و امت اسلام باید با اتحاد و همدلی و با با تمام توان از جبهه حق و مردم لبنان و فلسطین حمایت کند.

وی ضمن تقدیر از همکاری مسئولان و مدیران شهرستان ابراز امیدواری کرد با توفیقات الهی هرچه سریع‌تر به منویات و دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کمک به مظلومان لبنان و فلسطین جامه عمل بپوشانیم.