رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: خوشبختانه برای مقابله با رژیم صهیونیستی، در کشورمان وحدت کامل وجود دارد و هیچ اختلاف نظری در این مورد نداریم.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اشتراک نظر طیف‌های مختلف سیاسی کشور بر تقابل با رژیم صهیونیستی، گفت: در وهله اول باید این موضوع مدنظر باشد که رژیم صهیونیستی نه تنها دشمن ایران، بلکه دشمن کل جهان اسلام است. از سوی دیگر، اسرائیل یک رژیم ضدبشری است که به مردم هیچ کشوری رحم نمی‌کند و به دنبال آن است که تمام بشریت در خدمت صهیونیست‌ها باشند.

وی متذکر شد: امام خمینی (ره) با نگاه جامع اسلامی اشاره کردند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود و فلسطین باید به صاحبان اصلی آن یعنی مردم فلسطین بازگردد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها بر حفظ وحدت بین امت اسلامی برای حمایت از جبهه مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید فرموده‌اند که باید همه کشورهای اسلامی این مهم را مدنظر داشته باشند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در داخل کشورمان نیز خوشبختانه الان نابودی کامل رژیم صهیونیستی به عنوان میثاق ملی مطرح است و در حقیقت نماد وحدت ملی است و در میان گروه‌های سیاسی و فکری مختلف در کشور نمی‌بینیم کسی از رژیم صهیونیستی دفاع کند و همگی بر لزوم مقابله با این رژیم تا نابودی کاملش اتفاق نظر دارند.

جوکار تاکید کرد: حمایت از جبهه مقاومت جزو رهنمودهای امامین انقلاب است و این مسیر باید ادامه پیدا کند. ما باید هرگونه حمایتی از جبهه مقاومت و کسانی که در صف مقدم هستند، داشته باشیم و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی دهیم.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان در شرایط فعلی سکوت کردن در مقابل صهیونیست‌ها جایز نیست، اما نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوزگری اخیر رژیم صهیونیستی نیازمند یک کار دقیق کارشناسی است که زمان و نوع آن باید توسط نیروهای مسلح تعیین شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امروز اتحاد و وحدت داخلی در کشورمان برای مقابله با نسل‌کشی و رژیم صهیونیستی که حاکمیت کشورها را نقض می‌کند، وجود دارد و هیچ اختلاف نظری در این مورد نداریم.