رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از کشف ۱۰ تُن پودر صابون قاچاق، یک تن گوگرد قاچاق و ۸۰۰ کیلو پودر شوینده قاچاق از کارگاه تولیدی غیرمجاز در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حیدرخواه اظهار کرد: پلیس در راستای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در بازار و با جدیدت تمام طرح‌های کنترلی و نظارتی خود را در واحدهای صنفی به صورت مستمر اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در قالب گشت مشترک به همراه بازرسان سازمان صمت و بازرس تعزیرات حکومتی رشت اقدام به بازدید از یک کارگاه تولیدی در رشت کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان افزود: مأموران در بازدید از این کارگاه تولیدی ۱۰ تن پودر صابون قاچاق، یک تن گوگرد قاچاق و ۸۰۰ کیلوگرم پودر شوینده غیر مجاز را کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد و مدیر ۳۸ ساله کارگاه تولیدی غیر مجاز مذکور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدرخواه با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت غیرمجاز و برخورد با قاچاق کالا و غیر مجاز در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی نسبت به برخورد با واحدهای صنفی و کارگاه‌های متخلف در قالب گشت‌های کنترلی مشترک و مستقل اقدام می‌شود.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اماکن عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.