معاون وزیر ورزش در مجمع فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تاکید بر کاهش مشکلات و شفافیت بیشتر در عملکرد فدراسیون، تاکید کرد که آثار تلاش های صورت گرفته در گزارش های ارائه شده مشهود است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی که با حضور مسئولین فدراسیون، روسای هیات‌های استانی، و اعضای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران در سالن مرحوم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اسبقیان، معاون وزیر ورزش و جوانان، به تأثیرات مثبت تلاش‌های دکتر مازیار ناظمی و تیم همراهش اشاره کرد و از عملکرد این فدراسیون تمجید کرد.

اسبقیان با قدردانی از زحمات آقای ناظمی اظهار داشت که گزارش‌های حسابرسی حاکی از کاهش مشکلات و شفافیت بیشتر در عملکرد فدراسیون است. وی افزود: آثار مثبت این تلاش‌ها به‌وضوح در گزارش‌های حسابرس و بازرس فدراسیون قابل مشاهده است و این رشد و حرکت در فدراسیون کاملاً مشهود است.

در ادامه مجمع، انتخابات اعضای هیات رئیسه فدراسیون برگزار شد که طی آن کاظم پالیزدار به‌عنوان نایب رئیس، مهرناز جمالی و محمد توسلی‌کیا به‌عنوان خبرگان ورزشی زن و مرد، احمد بهاری به‌عنوان نماینده امور استان‌ها و رضا مقسومی به‌عنوان خزانه‌دار با رأی اعضای مجمع انتخاب شدند.

معاون وزیر ورزش همچنین خواستار پیگیری مشکلات سنوات گذشته با همکاری اداره کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان شد و از مجمع درخواست کرد اختیارات لازم را به دکتر ناظمی بدهند تا هر گونه قصور احتمالی مسئولان پیشین بررسی شود. وی بر لزوم برگزاری مجامع سالیانه هیات‌های استانی با ارائه مستندات دقیق تأکید کرد و خواستار پیوست فرهنگی برای تمامی برنامه‌های فدراسیون شد تا به ارتقای ابعاد فرهنگی و اجتماعی این فعالیت‌ها کمک شود.