اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ورزش کارگری رکن اساسی در انسجام و تحول بخشی بدنه جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر دوشنبه در آئین افتتاحیه سومین دوره مسابقات فوتسال کارگری کشور ضمن تسلیت به جامعه کارگری و معدن کاران طبس و سه کارگر معدن شماره ۵ شازند که در راه امرار معاش جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: ورزش کارگری استمرار در افزایش تولید و نشاط در جامعه است و کارگرانی که ضمن تحمل سختی کار با تاکتیک و روحیه جمعی خود را به اثبات می‌رسانند و در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: ورزش دانشجویی و ورزش کارگری ۲ رکن اساسی در تحول انسجام بخشی و توانبخشی به بدنه مؤثر جامعه قلمداد می‌شود.

نظری اظهار کرد: قشر دانشجو به بنیان‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تحکیم و تحکم می‌بخشد و کارگران هم عنصر تعیین کننده در اقتصاد و تولید کشور هستند که توجه به این مهم موجب شکوفایی اقتصاد و صنعت کشور است.

وی گفت: نیاز است تمام واحدهای تولیدی استان مرکزی یک ورزشگاه داشته باشد و کارگران در این عرصه حضور پیدا کنند چرا که هر میزان به این مهم توجه شود به طور قطع خروجی آن در شادابی و امیدآفرینی در جامعه مشهود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: از ورزش خانواده کارگران نیز نباید غفلت کرد و در این راستا این اراده و آمادگی وجود دارد که سالن‌های ورزشی در اختیار خانواده این قشر زحمتکش قرار گیرد.