همدان _ نویسنده حوزه ادبیات پایداری گفت: نویسندگان در حوزه ادبیات پایداری با رویکرد جدیدی روبه رو هستند و با دریافت حکم رهبری در کنار مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین خواهند بود.

مونا اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نکته قابل توجه در حوزه ادبیات پایداری تقریظ مقام معظم رهبری بر آثاری که اخیراً در همدان به چاپ رسیده است می‌باشد که انتظارات همه را از نویسندگان همدان بالا برده است.

وی با اشاره به اینکه نویسندگان در حوزه ادبیات پایداری با رویکرد جدیدی روبرو هستند و با دریافت حکم رهبری در کنار مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین خواهند بود، افزود: در کشورهایی که دولت مردان آنان حامیان این رژیم منحوس و کودک کش می‌باشند شاهد مقابله مردم با ظلم هستیم، قطعاً در ایران که قدمت مقابله با ظلم بالاست به این شکل باید باشد.

اسکندری با بیان اینکه فرهنگسرای پرواز در پارک پرواز همدان با تغییر کاربری به مرکز روایت استاد حسام تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: از ابتدای درگیری مردم غزه یک دوره روایت نویسی در همدان با حضور هنرجویان بسیار و همکاری حوزه هنری برگزار گردید که شامل سفر نامه اربعین و روایت نویسی در حوزه مقاومت و روایت‌های روزمره در سطح شهر می‌باشد.

وی افزود: با حکم مقام معظم رهبری قلم ما نویسندگان حوزه ادبیات پایداری اسلحه ماست که به وسیله آن به مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان کمک می‌کنیم.

نویسنده حوزه ادبیات پایداری با تاکید بر اینکه غصه‌های خود در مورد کودکان غزه در مجله هدهد سفید به چاپ می‌رسد، گفت: به همت نهاد امور کتابخانه ها هدهد سفید به چاپ می‌رسد که این غصه‌ها توسط متصدی کتابخانه ها برای کودکان و نوجوانان خوانده می‌شود، و ما سعی می‌کنیم حضوری پر رنگ به عنوان نویسنده حوزه ادبیات پایداری در صحنه داشته باشیم.

مونا اسکندری در آخر با اشاره به اینکه سال‌ها امید حمایت از مسئولین استانی را نداریم، بیان کرد: ما نویسندگان حوزه ادبیات پایداری که تعداد انگشت شماری در همدان می‌باشیم به سفارش کار نیازی نداریم ما به حمایت در نشر آثار خود نیاز مبرم داریم، در همدان تنها آقای سماوات حامی ما بودند که متأسفانه ایشان هم از ریاست حوزه هنری همدان استعفا دادند.