مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از همکاری این دانشگاه با دانشگاههای معتبر علوم پزشکی دنیا و ارائه مدرک مشترک دانشگاهی به دانشجویان خبر داد و گفت: با برقراری این سیستم آموزشی تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی و خارجی به صورت کاملا بین المللی آموزش می بینند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مرضیه وحید دستجردی - رئیس شعبه بین المللی و مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه مراسم افتتاح این شعبه بین المللی در جزیره کیش افزود: هدف از ایجاد شعبه بین المللی این دانشگاه در جزیره کیش را جذب دانشجو و استاد خارجی و همکاری های مشترک بین المللی است.

وی گفت: با این کار در نظر داریم مدرک مشترک دانشگاهی با همکاری دانشگاههای معتبر علوم پزشکی دنیا به دانشجویان اعطاء کرده و تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی و خارجی را به صورت کاملا بین المللی آموزش دهیم.

رئیس شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح این مرکز آموزشی را در جزیره کیش گام موثری در آموزش پزشکی کشور دانست و گفت: 150 دانشجوی حایز رتبه های بالاتر نسبت به رقبای خود در کنکور سراسری در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با ثبت نام در این دانشگاه از روز شنبه چهارم اسفند تحصیل خود را آغاز می کنند.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کیش با اشاره به امکانات این دانشگاه گفت: اساتید این دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و امکاناتی از قبیل خوابگاه برای دانشجویان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه دانشجویان این دانشگاه ایرانی هستند اما دانشگاه آمادگی دارد تا در دوره های بعدی پذیرش دانشجوی خارجی نیز جذب کند.

دکتر وحید دستجردی با اشاره به شرایط تحصیل دانشجویان در شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کیش گفت: علاقمندان می توانند با قبولی در آزمون سراسری و دارا بودن معدل کتبی بالای 16 در مقطع پیش دانشگاهی پس از موفقیت در مصاحبه در این دانشگاه ثبت نام کنند.

رئیس شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران ابراز امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از دانشگاههای ممتاز دنیا بتواند قدمهای موثری در پیشبرد امر آموزش جوانان بردارد.