با اين امكانات و تجهيزات بهتر از اين نمي شود در موسيقي ايران كار كرد،اگر بودجه اي افزايش پيدا كرده،بايد در جاي درست خرج شود. همانقدري كه خرج مي كنيم،بايد توقع داشته باشيم.

"مسعود شعاري" آهنگساز و نوازنده سه تار در گفت وگو با خبرنگار هنري " مهر"،ضمن بيان اين مطلب افزود: اقدام بسيار خوبي است كه بودجه موسيقي افزايش پيدا كرده است. همچنين تغيير در ساختار مديريت نيز،مي تواند تاثير گذار باشد. اما آنچه اين ميان مهم است،ارتباط اين دو با هم و تصميم گيري و نوع صرف هزينه است. اگر قرار باشد چون گذشته،بودجه خرج شود،اوضاع امسال از سالهاي قبل نيزبدتر مي شود.
وي ادامه داد: در ساختار قبلي بسيار ديده شد كه گروه هاي بي كيفيت و نازل براي اجراي كنسرت، با بودجه دولتي به خارج از ايران رفتند و نوازندگان خوب در ايران ماندند و كسي از آنها خبري هم نگرفت. اميدوارم با تغيير مديريت،توجه به كيفيت موسيقي بيشتر شود برخورد مسئولين با موسيقي تغيير كند.

 در ساختار قبلي بسيار ديده شد كه گروه هاي بي كيفيت و نازل براي اجراي كنسرت، با بودجه دولتي به خارج از ايران رفتند و نوازندگان خوب در ايران ماندند و كسي از آنها خبري هم نگرفت

 "شعاري" افزود: شنيده ام كه با توجه به بودجه جديد قرار است به هنرمندان موسيقي، پانصد هزارتومان وام بدهند. من نمي دانم با اين پول چه كاري مي شود،انجام داد. حتي يك سه تار خوب هم نمي شود خريد چه برسد به اينكه كنترباس يا سازهاي ديگري تهيه يا تعمير كرد.
وي در پايان گفت: مهم ترين مساله براي يك هنرمند فعال موسيقي،اجراي آثارش است. اگر اوضاع به همين شكل كنوني پيش رود، به جز باكمك اسپانسرهاي خصوصي،نمي توان كنسرت با كيفيت برگزار كرد و انتظارم از مديريت جديد، صرف بودجه در راه درست آن است.همچنين به مساله آموزش موسيقي در كشورما،خيلي پرداخته نشده است و اميدوارم در سرفصل هاي كارهاي مديريت بعدي قرار گيرد.