رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح و قوای رزمنده جمهوری اسلامی بهترین الگو برای جهاد و مقاومت در برابر بزرگ طلبی های قدرت های بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر اعزامی مهر، آیت الله هاشمی شاهرودی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کردستان گفت: امروز به حمد الله نیروهای مسلح با عنوان یک نیروی الهی و سند افتخار و قدرت ، مورد توجه ملت های اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح باید قدر و منزلت خود را بدانند خطاب به نیروهای مسلح گفت: امروز در جایگاهی قرار دارید که امید ملت های اسلامی و جنبش های آزادی بخش اسلامی هستید، شما با ایثار و جهاد و صبر به دنیا نشان دادید که ایمان بر هر نیروی نظامی روز پیروز است و توانستید در جنگ تحمیلی و دشمنی های استکبار جهانی 8 سال بجنگید و نه تنها اجازه ندادید که دشمنان بتوانند یک وجب از خاک کشورمان را تصرف کنند بلکه آنان را به شکست واردار کردید.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در همه عرصه ها آموخته های جدید دارد که به جهان اسلام عرضه کرده است و در هر بخش و بخصوص جهاد وشجاعت و صبر و مقاومت در مقابل دشمنان در میدان های جنگ یک الگو بوده است و به دولت های اسلامی آموخته های جدید را آموزش داده و آنچه جهان امروزشاهد است از رشادت های امت حزب الله لبنان ، برگرفته از تاکتیک های رزمی شما بوده است.

شاهرودی گفت: هر ملت از امت های اسلامی این الگو را از شما به کار گرفته و توانستند در تصمیم خود پیروز شوند و در مقابل دشمنان جهان اسلام  ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح و قوای رزمنده جمهوری اسلامی ایران بهترین الگو برای جهاد ، مقاومت از سرزمین های اسلامی و ایستادگی در مقابل بزرگ طلبی های قدرت های بزرگ است.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از درگیری و چالش های نظامی با ما دلهره دارند و برای ورود به این چالش احساس خطر می کنند.