فیلم سینمایی "درباره الی..." به کارگردانی اصغر فرهادی این روزها در شمال کشور مقابل دوربین رفته و و فیلمبرداری آن نیمه تیرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری "درباره الی..." به تازگی از نیمه گذشته و طبق برنامه از اواسط نخستین ماه فصل بهار تدوین آن آغاز خواهد شد. ضمن اینکه احتمال دارد هایده صفی‌یاری تدوینگر فیلم باشد. فرهادی در چهارمین اثر سینمایی خود به روایت زندگی چند خانواده پرداخته که برای گذراندن تعطیلاتی سه روزه به شمال کشور سفر کرده‌اند.

حقیقی، زارعی، معادی و فراهانی در "درباره الی..."

در این فیلم گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، رعنا آزادی‌ور، احمد مهرانفر و صابر ابر بازی دارند. علاوه بر این باید به حضور مانی حقیقی و پیمان معادی در جمع بازیگران "درباره الی..." اشاره کرد. فیلم نخستین حضور این دو به عنوان بازیگر در یک فیلم سینمایی و سومین همکاری مشترک فرهادی و حقیقی است.

این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای از خود فرهادی جلو دوربین رفته و او علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی کار را نیز بر عهده دارد. محمود رضوی نیز به عنوان سرمایه‌گذار او را در تهیه این اثر همراهی می‌کند. "درباره الی..." محصول موسسه فرهنگی هنری سیمای مهر است.

عوامل تولید فیلم سینمایی "درباره الی..." عبارتند از مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، مدیر صدابرداری: حسن زاهدی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر تولید: محمدصادق آذین، دستیار کارگردان: حمیدرضا قربانی، منشی صحنه: مریم نراقی، عکاس: سیاوش نقشبندی و مشاور رسانه‌ای: وحید سعیدی. محصول موسسه فرهنگی هنری سیمای مهر.