قم - خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای شهر در تلاش است تا فردی مناسب و با فکر را به عنوان شهردار جدید قم انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حسن بختیاری چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص انتخاب شهردار جدید قم گفت: شورای شهر مصمم است تا به صورت دقیق و حساسیت خاصی شهردار جدید را انتخاب کند و در این راستا ریسک و عجله نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: شورای شهر قم پس از انتخاب سرپرست 3 ماه فرصت دارد تا شهردار جدید را انتخاب کند و در این راستا تا به حال جلسات مختلفی را برای تعیین شهردار برگزار کرده است.
بختیاری گفت: هم اکنون 3 گزینه در میان اعضای شورا مطرح هستند که 2 نفر از آنها غیر بومی می‌باشند.

سخنگوی شورای شهر قم در ادامه به  مصوبات شورای شهر قم در هفته گذشته اشاره کرد و گفت،‌ در هفته گذشته شورا 5 جلسه رسمی و علنی تشکیل داده است که در مجموع 46 مصوبه داشته است.

وی صدور مجوز به شهرداری جهت تداوم خط اتوبوط رایگان تا پایان بهمن ماه، صدور مجوز تعیین نرخ هزینه خدماتی خودرو به پارکینگ‌های شهری، تصویب طرح حمایت معافیت شهرداری به معلولان، تصویب لایحه شهرداری در خصوص نگهداری فضای سبز شهری از طریق مناقصه تا سقف 3 میلیارد و 186 میلیون ریال و ... را از جمله مهمترین مصوبات شورا در طول این هفته برشمرد.

بختیاری به طرح عمار یاسر اشاره کرد و گفت: فاز دوم این طرح در این هفته آغاز به کار کرد و پیمانکار آن نیز انتخاب شده است که قرار است ظرف مدت 8 ماه خیابان عمار یاسر از محل تقاطع آذر به سمت 45 متری خیابان 2 سطحه شود.

وی افزود: لاین غربی فاز 4 عمار یاسر نیز از نیمه دوم تیر ماه آغاز خواهد شد که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.