نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورت وقوع جنگ جدید تمامی زیر ساخت های این رژیم تخریب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه صادره از دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به نقل از اولمرت آمده این طور نیست که جنگ جدید در یک صحنه درگیری ناشناس و دور از دسترس انجام شود و زندگی مردم ادامه پیدا کند بلکه جنگ به شهرها و منازل اسرائیلی کشیده می شود و دشمن جبهه داخلی را هدف قرار خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه حزب الله را تهدید و ادعا کرد: در صورتی که در آینده جنگ هایی به وقوع بپیوندد با تمامی جنگ های گذشته و حتی جنگ دوم با حزب الله لبنان تفاوت خواهد داشت و ما نیز زیرساختهای لبنان را هدف قرار می دهیم.

در ادامه بیانیه گفته شده است: در جریان جنگ با لبنان(جنگ 33 روزه) از امکانات و تجهیزات بسیار بیشتر از قدرتی که به کار گرفته شد برخوردار بودیم زیرا با یک گروه می جنگیدیم و نه یک کشور اما در صورتی که لبنان به کشور حزب الله تبدیل شود؛ هیچ قید و بندی را برای خود قائل نخواهیم شد.

در همین راستا جدعون عزرا وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی نیز امروز مدعی شد : در صورت وقوع جنگ با حزب الله لبنان، تمامی لبنان و زیرساخت های این کشور هدف قرار خواهد گرفت.

وی در گفتگو با رادیو سراسری رژیم صهیونیستی گفت: از زمانی که دولت لبنان حزب الله را قبول کرد باید این مسئله را درک کرد همان طوری که تمامی اسرائیل برای حزب الله هدف محسوب می شود؛ تمامی لبنان نیز برای برای ما هدف به شمار می رود.

عزرا مدعی شد: در جریان جنگ با حزب الله در تابستان 2006، به احتمال حمله به زیرساخت های لبنان فکر کردیم اما از این گزینه استفاده نکردیم زیرا این نکته را در نظر گرفتیم که تمامی لبنانی ها مسئول حملات حزب الله نیستند.

این در حالی است که مقامات لبنانی دفاع حزب الله را حفاظت از منافع لبنان دانستند.

ادعاهای این مقام صهیونیست در حالی صورت می گیرد که اسرائیل در جریان جنگ 33 روزه فرودگاه بین المللی بیروت و نیز بیش از 10 پل را در مناطق مختلف لبنان تخریب کرد و این کشور را تحت محاصره هوایی و دریایی قرار داد.

وی افزود: ما درلبنان و غزه با مقاومت سرسختی مواجه هستیم و اسرائیل باید بتواند نسبت به آنها واکنش نشان دهد.

از سوی دیگر "مارک رگو" سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفت: اسرائیل دولت لبنان را دشمن قلمداد نمی کند اما از زمانی که حزب الله بر آن وارد شد ما باید از عواقب آن درس بگیریم.

لازم به ذکر است در بیانیه کاری دولت لبنان که اخیرا به تصویب رسید؛ بر حق مقاومت به عنوان حقی مشروع در مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی تاکید شده است. این مسئله خشم مقام های صهیونیستی را در پی داشته است.