نشست "یاد بگیریم با هم زندگی کنیم" به مناسبت هفته جهانی گفتگوی ادیان، روز دوشنبه 25 شهریور در مؤسسه گفتگوی ادیان برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر اردشیر خورشیدیان رئیس انجمن موبدان زرتشتی تهران، آرش آبایی از جامعه کلیمیان تهران، اسقف رمزی از جامعه آشوریان تهران و حجت الاسلام کاملان استاد دانشگاه مفید قم در این نشست از نگاه آموزه های دینی خود، در مورد موضوع "یاد بیریم با هم زندگی کنیم"، سخنرانی خواهند کرد .

هفته جهانی گفتگوی ادیان همه ساله از 15 تا 31 سپتامبر (25 تا 31 شهریور) به مناسبت فرا رسیدن روز بین المللی صلح در سراسر جهان برگزار می شود .

این هفته از سوی مؤسسه خانواده جهانی برای صلح و دوستی، یکی از 300 انجمن مرتبط با سازمان ابتکار عمل ادیان متحد در حمایت از روز صلح که توسط سازمان مبلل به این عنوان نامگذاری شده، پایه گذاری شده است .

مؤسسه گفتگوی ادیان نیز در سالهای گذشته این هفته را با برگزاری نشستهایی با اندیشمندان ادیان مختلف گرامی داشته و امسال نیز در نظر دارد نشست هفته جهانی گفتگوی ادیان را با موضوع "یاد بگیریم با هم زندگی کنیم" برگزار کند .

این نشست روز دوشنبه 25 شهریور از ساعت 17 و 30 دقیقه در مؤسسه گفتگوی ادیان واقع در خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، کوچه شهید طاهری، شماره 38 برگزار خواهد شد .