نشست "یاد بگیریم با هم زندگی کنیم" به مناسبت هفته جهانی گفتگوی ادیان، فردا 25 شهریور در مؤسسه گفتگوی ادیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر اردشیر خورشیدیان رئیس انجمن موبدان زرتشتی تهران، آرش آبایی از جامعه کلیمیان تهران، اسقف رمزی از جامعه آشوریان تهران و حجت الاسلام کاملان استاد دانشگاه مفید قم در این نشست از نگاه آموزه های دینی خود، در مورد موضوع "یاد بگیریم با هم زندگی کنیم"، سخنرانی خواهند کرد .

هفته جهانی گفتگوی ادیان همه ساله از 15 تا 31 سپتامبر (25 تا 31 شهریور) به مناسبت فرا رسیدن روز بین المللی صلح در سراسر جهان برگزار می شود.

این هفته از سوی مؤسسه خانواده جهانی برای صلح و دوستی، یکی از 300 انجمن مرتبط با سازمان ابتکار عمل ادیان متحد در حمایت از روز صلح که توسط سازمان مبلل به این عنوان نامگذاری شده، پایه گذاری شده است.

مؤسسه گفتگوی ادیان نیز در سالهای گذشته این هفته را با برگزاری نشستهایی با اندیشمندان ادیان مختلف گرامی داشته و امسال نیز در نظر دارد نشست هفته جهانی گفتگوی ادیان را با موضوع "یاد بگیریم با هم زندگی کنیم" برگزار کند.

این نشست روز دوشنبه 25 شهریور از ساعت 17 و 30 دقیقه در مؤسسه گفتگوی ادیان واقع در خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، کوچه شهید طاهری، شماره 38 برگزار خواهد شد.