بوشهر - خبرگزاری مهر : امام جمعه موقت بوشهر گفت: بسیج مظهر ایثارگری و پایداری در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، حجت الاسلام احمد دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان این که بسیج طیبه شجره ای است که به ولایت متصل است، اظهار داشت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه کارکردهای متفاوتی دارد که متناسب با نیازها ماموریت های محوله را به خوبی انجام می دهد

وی با اشاره به اینکه رشادت ها و ایثارگری بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز چنان بود که دشمن را با همه حمایتهای دنیای استکبار مات و مبهوت کرده بود، افزود: در قاموس بسیج ترس و هراس در مقابل دشمن معنا ندارد و فقط در برابر باری تعالی است که می ترسد.

دشتی خاطرنشان کرد: بسیجی کسی است که با قرآن ، نماز و مسجد مانوس است و نماز را اول وقت به جا آورد.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه بیانات خود با گرامیداشت هفت آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این نیرو با ایثارگری در دوران دفاع مقدس چنان درسی به دشمن داد که تا پایان جنگ تحمیلی قدرت بازسازی نیروی دریایی خود را نداشت.

دشتی گفت: سفید پوشان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عملیات مروارید افزون بر نابودی یگان رزم دریایی کشور عراق برخی از تاسیسات و سکوهای نفتی آن کشور را نیز به تصرف در آورد.