ساری - خبرگزاری مهر: مسؤول شورای هیئتهای مذهبی استان مازندران با اشاره به اینکه هیئتهای مذهبی بستر تعالی معرفت مومنین هستند، اظهار داشت: این هیئتها باید از وابستگی به نهادهای خاص پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علی تورانداز ظهر دوشنبه در دومین گردهمایی مسؤولین تشکل های دینی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها و شوراهای هیئتهای مذهبی شهرهای استان در مسجد گردکل نوشهر مازندران با اشاره به نقش روحانیت در جامعه خواستار تعامل بیشتر هیئتهای  مذهبی با علما و روحانیون شد.

تورانداز عنوان کرد: دعوت از روحانیون برای ایراد سخنرانی در هیئت ها به ایجاد رابطه صمیمی بین روحانیون و هیات ها کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیئتهای مذهبی باید نسبت به ورود به دسته بندی های مختلف سیاسی هوشیار باشند، خاطر نشان کرد: هیئتهای مذهبی در ایام انتخابات تنها در خصوص حمایت از شرکت مردم در انتخابات تبلیغات نمایند و از حمایت فرد یا گروه خاص پرهیز کنند.

مسئول شورای هیئت مذهبی مازندران تصریح کرد: در این گردهمایی ها سعی شده تا نگاه تقابل با هیئتها به تعامل با آنان تبدیل شود و اجازه ازاد اندیشی به شورای هیات ها داده شود.

تور انداز ادامه داد: در این گردهمایی سعی خواهیم کرد دامنه فعالیت شورا و بودجه و اعتبار لازم برای فعالیت آنان مشخص شود و نسبت به دادن محیط برای فعالیت و همچنین رفع موانع سیکل مکاتباتی اقدام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نوشهر نیز در این مراسم هیئتهای مذهبی را پل ارتباطی بین سازمان تبلیغات و عامه مردم خواند و. گفت: باید به این حرکت سر و سامان داد.