شهردار منطقه 18 تهران گفت : به دنبال اجراي طرح انتزاع احمد آباد مستوفي از حريم شهر تهران و احتمال تشنج و ناآرامي در اين محدوده ، براساس دستور مجدد رييس جمهور از اجراي اين طرح جلو گيري به عمل آمد.

به گزارش  خبرگزاري "مهر" ، مهندس مجيد شايسته با اعلام اين مطلب افزود: عنايت خاص رييس جمهوربه حريم شهر تهران و آينده نگري ايشان نسبت به حفظ و حراست از اراضي و زمين هاي كشاورزي اطراف تهران به عنوان فيلتر تنفسي شهر ودقت نظر در پيش بيني توسعه آتي و جلوگيري از تشديد مهاجرتها و حاشيه نشيني ، قابل ستايش است .

وي گفت : توقف اجراي طرح جداسازي احمدآباد مستوفي از حريم شهر تهران موجب دلگرمي مسوولين دلسوز و مردم نظام خواهد بود.

شايسته با اشاره به اينكه شهرداري اسلامشهر بر خلاف دستور رييس جمهور دخالتهاي غير قانوني را در اين بخش از حريم شهر تهران فراهم و بروز مشكلاتي را در روستاي احمد آباد ايجاد نمود، گفت : با اين حال شهرداري تهران صرفا جهت عمل به قانون و حقوق شهروندان و جلوگيري از بروز هر گونه درگيري و تشنج ، موضوع را به شيوه هاي مختلف از طريق مراجع ذي صلاح دنبال كرد .

شهردار منطقه 18 افزود: در حال حاضر رييس جمهور دستورات لازم را به وزارتخانه هاي كشور و مسكن و شهرسازي و شهر داري تهران ابلاغ كرده است .

وي خطاب به ساكنين احمد آباد مستوفي گفت : شهرداري منطقه 18 تهران كماكان خدمات خود را در دهستان احمد آباد ارايه مي دهد و ضروريست از هر گونه اقدامات تشنج زا جلوگيري نموده تا به زودي شاهد ترك شهرداري اسلامشهر از اين محدوده باشيم.