گروههای مبارز فلسطینی با هدف آمادگی جهت مقابله با تجاوز نظامی زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق عملیات مشترک تشکیل دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر،روزنامه القدس العربی در این باره نوشت : گروههای مبارز فلسطینی، برای آمادگی جهت مقابله با هرگونه عملیات نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در آستانه پایان یافتن مدت آتش بس، اتاق عملیات مشترک تشکیل داده اند.

همچنین به گزارش خبرگزاری فرانسه، گروههای مبارز فلسطینی صبح امروز در پاسخ به جنایات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی، 9 موشک و خمپاره به جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

حملات تلافی جویانه مبارزان فلسطینی در آستانه پایان یافتن مدت آتش بس میان رژیم اشغالگر قدس و گروههای مقاومت صورت گرفت.

البته به ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، این حملات، هیچ خسارت یا تلفاتی به دنبال نداشته است.

مبارزان فلسطینی روز چهارشنبه نیز 20 موشک به جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

منابع صهیونیست، شلیک هفت فروند موشک از نوار غزه به مناطقی در صحرای نقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی را تایید کردند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطینی "سما"،روز سه شنبه نیز، 11 موشک و خمپاره از نوار غزه به منطقه نقب شلیک شد که یکی از آنها به شهرک صهیونیست نشین سدیروت اصابت کرد.

بامداد امروز، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی، در دو نوبت، به اردوگاه جبالیا و خان یونس در شمال نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن یک فلسطینی 74 ساله شهید شد.

شاخه های نظامی گروههای مبارز فلسطینی، اتاق عملیات مشترک برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تشکیل دادند.

ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب کار این رژیم با ادعای اینکه اسرائیل ترسی ازعملیات نظامی گسترده در نوار غزه ندارد، در عین حال اذعان کرد که شتاب در این زمینه سودی برای این رژیم ندارد.

این در حالی است که زیپی لیونی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، باراک را متهم کرد هیچ اقدامی برای متزلزل کردن دولت مردمی حماس و جلوگیری از شلیک حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت فلسطین انجام نمی دهد.

ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک این چند موشک که در پاسخ به جنایتهای مستمر این رژیم صورت گرفت؛ دستور بستن تمام گذرگاههای نوار غزه را صادر کرد.

این در حالی است که منابع اسرائیلی به این مسئله اشاره کرده اند که وزارت جنگ اسرائیل، سندی را آماده کرده است که حفظ وضعیت فعلی در نوار غزه را برای این رژیم مناسب تر می داند.