تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۳

جشنواره شعر فجر امسال و در آستانه سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سه محور "سنتی"، "کودک و نوجوان" و "آزاد و نیمایی" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاعران جوان متولدین بعد از 22 بهمن سال 1357علا‌قمند به شرکت در سطح کشوری این جشنواره می‌توانند حداقل 14 قطعه از اشعار خود را که در دوره‌های پیشین شرکت داده نشده‌اند در یکی از حوزه‌های سنتی، آزاد و یا کودک و نوجوان در 5 نسخه به دبیرخانه مرکزی این جشنواره ارسال کنند.

همچنین شاعران جوان استانها برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در هر یک از سه محور یاد شده به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خود ارسال کنند. از میان آثار ارسالی 10 اثر به عنوان آثار برگزیده و برای داوری در سطح کشوری، به دبیرخانه مرکزی استان تهران فرستاده خواهد شد.

این شاعران همچنین در صورت تمایل می‌توانند مستقیما با ارسال آثار خود به دبیرخانه تهران، در بخش کشوری شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را به تا پایان وقت اداری دوشنبه 30 دیماه به دبیرخانه مرکزی به نشانی تهران، میدان هفت‌تیر، خیابان قائم‌مقام فراهانی، خیابان فجر، شماره 9، ساختمان فجر، طبقه چهارم، دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ارسال کرده و یا جهت اطلاع بیشتر باتلفن 88342979 تماس بگیرند.

سومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر به مناسبت سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود و به موضوعات امام و انقلاب اسلامی، نهضت بیداری اسلامی، پایداری و دفاع مقدس، آیینی و مذهبی، مضامین اخلاقی، ایثار و شهادت توجه ویژه‌ای خواهد داشت.