شهرداری منطقه یک تهران از رانندگانی که قصد تردد در معابر شمالی تهران را دارند خواست از تجهیزات ایمنی نظیر لاستیک، یخ شکن و زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش دما در روزهای آتی رانندگانی که قصد تردد در معابر شمالی تهران را دارند ضمن رعایت سرعت مجاز، نکات ایمنی و فاصله مناسب از خودروهای دیگر از تجهیزات ایمنی نظیر لاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ استفاده کنند.

در اطلاعیه شهرداری منطقه یک از رانندگان درخواست شده به هنگان بارش برف در صورت ضروری نبودن از تردد در خیابانها و معابر شمال تهران خودداری کنند تا عملیات شن پاشی، پاکسازی و برف روبی با سرعت بیشتری انجام شود و به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و خسارت احتمالی از توقف خودرو در زیر درختان حاشیه معابر و خیابانها خودداری کنند.

بر اساس این اطلاعیه، ساکنین و شهروندان منطقه می توانند در صورت لزوم و تا زمان رسیدن نیروهای ستاد برف روبی از مخازن زرد رنگ و کیسه های بنفش رنگ نسبت به پخش نمودن شن در معابر برفی استفاده کنند.

شماره تلفن 137 و 22351979 ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک و نواحی 10 گانه آماده خدمات رسانی به شهرندان به هنگام بارش برف است.