گرگان - خبرگزاری مهر: 122 نماینده شورایار منتخب به صورت رسمی فعالیت خود را در 60 محله شهر گرگان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گرگان عصر چهارشنبه در جلسه آموزشی این شورایاران در گرگان افزود: این افراد از بین 357 نامزد با آرای مستقیم مردم انتخاب شدند و در 60 محله فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: شورای شهر توانست با برگزاری این انتخابات دستاورد بزرگی از مشارکت دادن شهروندان در امور شهر را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت گسترده اقشار مختلف از جمله اساتید دانشگاهی، فرهنگیان، کسبه و بازار در این انتخابات برای پیگیری امور محلات و شهر چشمگیر بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گرگان یادآورشد: این شورایاران تا پایان دوره سوم شورای اسلامی به عنوان مشاوران شورای شهر فعالیت دارند و بهره گیری از خرد جمعی این افراد و مشاوره در امور محلات از جمله اهداف برگزاری این انتخابات است.

به گفته چراغعلی، شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری، به عنوان نمایندگان مردم، اهداف کلانی را در زمینه مشکلات و معضلات شهری پیش رو دارند و در این میان نقش شورایاریها به عنوان بازوانی توانمند برای اداره شهر حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: شورایاریها می توانند به گونه ای ملموس، مدیران شهری را در جریان مشکلات و مطالبات محلی قرار داده و نسبت به رفع آنها و خدمات رسانی با توجه به نیازهای محله اقدام کنند.

انتخابات شورایاری جمعه گذشته در محلات شهر گرگان برگزار شد.