مقام ارشد مجلس فلسطین فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای در کنفرانس بین المللی فلسطین را دارای مفاهیم و معانی بلندی در دفاع از آرمان فلسطین و پایداری در برابر رژیم متجاوز اشغالگر قدس خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نایب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در حاشیه کنفرانس بین المللی فلسطین با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

لاریجانی در این دیدار با بیان اینکه مسئله فلسطین آن قدر اهمیت دارد که با سرنوشت کشورهای اسلامی گره خورده است اظهار داشت: دفاعی که حزب الله و حماس کردند دفاع از جهان اسلام و امت اسلامی بود.

وی تصریح کرد: پایداری و مقاومت حزب الله و حماس رژیم صهیونیستی را بیش از زمان دیگری آسیب پذیر کرده است.

لاریجانی با اشاره به حماسه و فداکاری مردم غزه در طول جنگ 22 روزه در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: این حماسه آفرینی و مجاهدت تاریخی فصل نوینی در مجاهدات ملت فلسطین گشود و باید در تاریخ منطقه حفظ گردد.

احمد بحر نایب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین ابراز اطمینان کرد کنفرانس بین المللی دستاوردهای بزرگی در حمایت مردم فلسطین خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کنفرانس تهران پیامهای متعددی برای تمام دولتها، ملتها و گروههای منطقه و جهان داشت.

وی همچنین شرح مفصلی از روند مقاومت و پایداری  و ملت غزه و مردم فلسطین در رویارویی با تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی ارائه داد.

نایب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد: حماس هیچگاه دست مقاومت و پایداری در مقابل رژیم اشغالگر قدس بر نخواهد داشت.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه افتتاحیه کنفرانس بین المللی فلسطین را دارای مفاهیم و معانی بلندی در دفاع از آرمان فلسطین و پایداری در برابر رژیم متجاوز اشغالگر قدس خواند.