تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۸

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده مرزبانی و دریابانی استان بوشهر گفت: از یک شناور تجاری در خلیج فارس حوالی شهرستان دیلم هشت میلیون و 690 هزار نخ سیگار کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، سرهنگ پاسدار علی بردخونی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: شناور گشتی پلیس دریایی این فرماندهی پس از مشکوک شدن به یک شناور اقدام به بازرسی آن و کشف این میزان سیگار کرد.

وی اظهار داشت: این شناور از کویت به سمت دیلم در حرکت بود و محموله سیگار آن بدون مجوزهای لازم حمل می شد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی استان بوشهر از کشف یکهزار و 458 دستگاه چرخ خیاطی قاچاق در دیلم خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم از یک دستگاه ترلیر این تعداد دستگاه چرخ خیاطی به مارک مارشال کشف و ضبط کردند.

بردخونی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو تلریر پس از یک عملیات تعقیب و گریز و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان گناوه سرانجام خودروی ذکر شده را متوقف کردند.

وی همچنین از کشف یکهزار و 592  دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به وسیله پایگاه دریابانی کنگان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد گوشی از شناوری که از دبی به مقصد پارس جنوبی در حرکت بود کشف شده است.