زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان ملی جوانان استان زنجان از برگزاری اولین نشست تخصصی فعالان فرهنگی و اجتماعی استان در سوم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، حجت الاسلام کمال الدین خداداده ظهر سه شنبه در جمع فعالان نهادهای غیردولتی استان زنجان، به برگزاری اولین نشست تخصصی فعالان فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: در این نشست از اساتید برجسته حوزه مباحث فکری استفاده خواهیم کرد.

وی موضوع این نشست را پیرامون دهه چهارم انقلاب خواند و ادامه داد: در حقیقت این نشست در قالب شبکه حکمت که متشکل از فعالان فرهنگی و اجتماعی است و به عنوان یک شخصیت مستقل حقوقی، غیر دولتی ساماندهی شده و سازمان جوانان نقش راهنما را برای این شبکه نوپا دارد.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی اجتماعی و فرهنگی افرادی هستند که در جامعه تاثیرگذار هستند، اظهار داشت: به طور مثال افرادی در هیئت های مذهبی، تشکل های عام المنفعه غیردولتی و هسته ها و گروه های دانشجویی که در جامعه فعالیت متمایزی دارند، می توانند به عنوان فعالان اجتماعی مطرح شوند.

مدیر سازمان ملی جوانان با بیان اینکه بهترین خدمت به انقلاب حرکت در جهت نیروسازی برای نظام است، تصریح کرد: جوانانی که به نوعی فعال فرهنگی یا اجتماعی هستند دارای ویژگی های خاصی هستند که ما این جوانان را از روی این ویژگی ها شناسایی کرده، جذب و ساماندهی می کنیم.

حجت الاسلام خداداده به شناسایی افراد و 10 تشکل برتر اشاره کرد و افزود: این کار در سطح استان انجام شده است و استان وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان ها دارد.