با پایان مراحل فنی فیلم تلویزیونی "سروناز" به کارگردانی حسین قاسمی ‌جامی، این فیلم به زودی آماده پخش می‌شود.

روح الله خوشکام تهیه‌کننده این فیلم به خبرنگار مهر گفت: تصویربرداری در شیراز به پایان رسیده و قاسمی جامی تدوین را شروع کرده است. این فیلم 90 دقیقه‌ای به سفارش سیمای مرکز شیراز تولید شده و از این شبکه و یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن می‌رود.

وی افزود: فیلم 32 بازیگر دارد که شیرازی هستند و نقش اصلی را معصومه خدایی‌راد بازی می‌کند. داستان "سروناز" درباره دختری است که پدرش در اسارت است. دختر تلاش می‌کند برای خوشحالی پدر درس بخواند و نمره خوب بگیرد.

احسان اسکندری تصویربردارو رحیم نداف چهره‌پرداز این فیلم هستند. فیلمنامه را حسین قاسمی ‌جامی نوشته و هنوز سازنده موسیقی و صداگذار آن مشخص نشده‌اند. نام قبلی این فیلم "فرشته‌ها می‌آیند" بود.

تهیه‌کننده فیلم "پریا" درباره روند تولید این فیلم گفت: تصویربرداری بخش‌های باقی‌مانده از فیلم در تهران انجام می‌شود. در این سکانس‌ها همه بازیگران فیلم به جز رضا شفیعی‌جم مقابل دوربین می‌روند. موسیقی را حمیدرضا یراقچیان می‌سازد و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای روی فیلم انجام می‌شود تا برای اکران در جشنواره فیلم کودک همدان آماده شود.

قاسمی جامی فیلم‌های سینمایی " زمزمه بودا"، " آزادی سرخ"، " پرواز روح"، "یک شب، یک غریبه"،"زیر آسمان"، " چشم شیشه‌ای" و "تا مرز دیدار" را در کارنامه دارد. فیلم "پریا" به کارگردانی قاسمی ‌جامی و با بازی رضا شفیعی‌جم، الیزابت امینی، ترلان پروانه و مرتضی ضرابی برای نمایش در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان همدان آماده می‌شود.