تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴

فیلم سینمایی "پریا" به کارگردانی حسین قاسمی جامی با پایان مراحل فنی برای نمایش در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

روح‌الله خوشکام تهیه‌کننده این فیلم به خبرنگار مهر گفت: پس از نمایش فیلم در جشنواره همدان نیاز به اصلاحاتی روی بخش جلوه‌های ویژه و موسیقی فیلم داریم. اگر قبل از جشنواره فجر شرایط مناسب برای اکران فیلم به وجود نیاید ترجیح می‌دهم "پریا" را در جشنواره اکران کنیم.

وی افزود: نمایش "پریا" در جشنواره کودک با استقبال کودکان و خانواده‌ها همراه بود و انتظار می‌رود فیلم با توجه به جذابیت‌هایی که دارد در اکران عمومی هم با استقبال مخاطب کودک و نوجوان همراه شود. فیلم فانتزی کمتر در سینمای ایران ساخته می‌شود و "پریا" تجربه‌ای در این زمینه است که خوشبختانه با اقبال مخاطب همراه بود.

این تهیه‌کننده گفت: پس از آماده شدن "پریا" برای تولید فیلم سینمایی "همان طور باش که دوستت دارم" به کارگردانی قاسمی جامی برنامه‌ریزی می‌کنیم، این فیلم فیلمنامه متفاوتی دارد و به نتیجه آن امیدوارم.

فیلم سینمایی "پریا" با بازی رضا شفیعی جم، الیزابت امینی، ترلان پروانه و مرتضی ضرابی داستان نویسنده‌ای است که گرفتار یکی از شخصیت‌های شرور قصه‌اش می‌شود.