با انجام شانزدهمین بازدید میدانی شهردار منطقه 4 از سطح محلات در دور دوم ، 34 پروژه عمرانی ، ترافیکی و فرهنگی اجتماعی در محله علم و صنعت اجرا شد .

ه گزارش خبرگزاری مهر،  در 16 امین بازدید میدانی از محله علم و صنعت ، اجرای 34 پروژه عمران شهری در قالب منشور عملیاتی این بازدید جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار مدیریت شهری منطقه 4 قرار گرفت .

شهردار منطقه 4 در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بازدیدهای میدانی فرصتی را فراروی خدمتگذاران قرار می دهد تا با مشکلات و مطالبات شهروندان از نزدیک آشنا شویم ، افزود : مدیریت شهری تنها با رویکرد محله ای و فراهم کردن بستر مطلوب برای مشارکت همگان موفق و کار آمد خواهد بود و به لطف الهی در حال حاضر این رویکرد در شهرداری تهران و جود دارد .

"علیرضا جاوید" محله علم و صنعت را از جمله محلات محروم از امکانات فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی خواند و گفت : با همکاری مساجد واقع در این محله ، برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی را برای شهروندان این محله در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته ایم .

وی افزود : به منظور بهبود زندگی شهروندان این محله ، 5 قرارداد مشارکتی با ادارات برق ، مخابرات ، شرکت واحد و  . . .  جهت تغییر کاربری تعدادی از زمین های بایر و تبدیل آنها به مکان های فرهنگی تفریحی و کاربری های غیر انتفاعی غیره آلاینده اقدام شود .

جاوید در ادامه از تجهیز بوستان های این محله به ست های ورزشی خبر داد و گفت : با توجه به استقبالی که توسط شهروندان در فصل تابستان از بوستان ها انجام شده است نصب ست های ورزشی به همراه میزهای پینگ پنگ از جمله برنامه های قابل اجرا محله علم و صنعت خواهد بود .

شهردار منطقه چهار شهرداری تهران گفت : اجرای 6 پروژه ترافیکی شامل جابجایی و نصب پل هوایی عابر پیاده در حد فاصل خیابان هنگام و دانشگاه علم و صنعت ، احداث پارکینگ های همسطح عمومی در محدوده خیابان فرجام ، اصلاح هندسی معابر ، حذف تعدادی از چراغ های راهنمایی و مناسب سازی ترافیکی میدان الغدیر از دیگر اقدامات در دست اقدام در این محله است .

این مقام مسئول در شهردای به بهسازی و مناسب سازی معابر محله علم و صنعت در حوزه فنی و عمرانی اشاره کرد و گفت : ایجاد رینگ پیاده رو در میدان صدم نارمک ، لکه گیری و روکش آسفالت ، بازسازی و احداث نهر و کانیو در خیابان های سراج و فرجام و تکمیل پیاده روهای خیابان  فرجام از دیگر اقداماتی است که در قالب 34 پروژه عمران شهری در محله علم و صنعت اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.