قم - خبرگزاری مهر: دبیر انجمن روانشناسی اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نشست تخصصی هیجانات اجتماعی پس از مسابقات فوتبال خبر داد.

حمید مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در قم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجمن روانشناسی اسلامی حوزه علمیه قم، وابسته به معاونت پژوهشی حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: این انجمن با هدف ارائه خدمات روانشناسی به طلاب و دانشجویان حدود 5 سال است که راه‌اندازی شده و هم اکنون بیش از 100 عضو پیوسته و وابسته دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش همکاری با مراکز علمی و برگزاری نشست‌های مشترک با ارگان‌های دولتی و غیردولتی را از دیگر اقدامات این انجمن برشمرد و افزود: انجمن روانشناسان اسلامی با همکاری نیروی انتظامی در دیماه سال جاری نشست تخصصی هیجانات اجتماعی پس از مسابقات فوتبال را برگزار خواهد کرد.

مهدی‌زاده در ادامه به برگزاری دوره آموزشی فقه‌الحدیث به همت انجمن روانشناسی اسلامی حوزه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با همکاری دانشکده دارالحدیث قم پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با استفاده از اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی در سه مقطع مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار و به آموزش دیدگان گواهی‌نامه رسمی اعطا خواهد شد.

دبیر انجمن روانشناختی اسلامی تصریح کرد: 50 درصد از اعضای این انجمن در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای رشته روانشناسی تحصیل می‌کنند و 50 تن از اعضا نیز عضو وابسته انجمن هستند.

مهدی‌زاه یادآور شد: انجمن روانشناسی اسلامی حوزه علمیه قم 30 عضو افتخاری نیز دارد.

وی برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی را از جمله خدمات این انجمن ذکر کرد و گفت: کتابخانه تخصصی روانشناسی انجمن نیز با بیش از 2 هزار جلد کتاب به اعضا خدمات ارائه می‌کند.

مهدی‌زاده در پایان اظهار داشت: کلیه خدمات انجمن روانشناسی اسلامی حوزه علمیه قم به صورت رایگان ارائه می‌شود.