هنوز گزينه اي به جاي شريف زادگان در سازمان تامين اجتماعي ، مطرح نيست اما پس از خروج وي از سازمان مدير عامل جديد معرفي خواهد شد .

قائم مقام مدير عامل در امور فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب افزود : با خروج رييس سازمان تامين اجتماعي از اين سازمان و قبول مسئوليت وزارت رفاه و تامين اجتماعي يك نفر طبق اساس نامه سابق به عنوان مدير عامل سازمان تامين اجتماعي جديد انتخاب خواهد شد .

رزاق صادق در ادامه افزود : هنوز فرد جديدي براي بر عهده گرفتن اين سمت انتخاب نشده  اما انتخاب اين فرد مي بايست از سوي دولت انجام شود .

وي با اشاره به اينكه در ساختار سازمان تامين اجتماعي با تشكيل  وزارت رفاه و تامين اجتماعي تغييري ايجاد نمي شود، گفت : ساختار سازمان تامين اجتماعي مانند گذشته باقي مي ماند اما ايجاد تحولات جديد در آن بستگي به ساختار وزارت رفاه  و تامين اجتماعي دارد .

قائم مقام مدير عامل د رامور فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي تصريح كرد : با وجود اينكه تغييراتي در ماهيت كاري و برنامه هاي سازمان تامين اجتماعي ايجاد نمي شود اما  ممكن است تغييراتي با توجه به ساختار و برنامه هاي وزارت رفاه و تامين اجتماعي در سازمان تامين اجتماعي شاهد باشيم .