معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: نیاز به بازنگری جدی و اصلاحات اساسی در امور برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد تویسرکانی در اولین بازدید خود از معاونت اجرای اسناد رسمی اداره کل ثبت استان تهران ضمن بررسی وضعیت و گفت و گو با کارکنان این مجموعه بر نیاز به اصلاحات اساسی و بازنگری در بخش های این معاونت تاکید کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر بازنگری و ایجاد اصلاحات در این مجموعه گفت: فناوری اطلاعات در ادارات این معاونت باید گسترش یافته و متمرکز شود تا زمینه تسهیل و تسریع در امور مردم فراهم شود.

تویسرکانی در این بازدید ضمن ابراز عدم رضایت از وضعیت و روند موجود و انجام امور اداری با شیوه های سنتی که باعث تراکم کار و نارضایتی ارباب رجوع است بر توزیع مناسب نیروی انسانی و امکانات در این بخش تاکید و تصریح کرد: مدیریت صحیح و کارسنجی در نیروی انسانی و همچنین گسترش فناوری اطلاعات در سطح این بخش باعث تسریع و تسهیل در امور مراجعین می شود.

رئیس سازمان ثبت با اشاره به حجم بالای کار و پایین بودن انگیزه کارکنان این مجموعه گفت: با توجه به مرکزیت تهران، حجم کار بسیار زیادی بر دوش کارمندان این اداره قرار گرفته که باید با استفاده از ابزارهای مدیریتی و درایت، سعی بر بالا نگه داشتن انگیزه کاری در این مجموعه کرد.

تویسرکانی در ادامه سخنانش به مراجعین معاونت اجرا اشاره کرد و اظهار داشت: عمده مراجعین به ادارات این معاونت آسیب دیده و زیان دیده هستند و باید رسیدگی به امور آنان در اسرع وقت انجام گیرد.

وی ضمن بررسی مشکلات و مسائل کارکنان این مجموعه بر برخورد مناسب با ارباب رجوع و ایجاد رضایتمندی در شهروندان و بر برون سپاری بخشی از فعالیت ها و کاهش تصدی گری برخی امور اداره اجرا تاکید کرد و گفت: باید آسیب شناسی شود و با سیاستگذاری صحیح موجبات توانمندی سازمان و در نهایت خدمت رسانی بهینه به مردم شریف را فراهم کنیم.

در این بازدید افروغ معاون اجرای اسناد رسمی اداره کل ثبت استان تهران نیز در خصوص روند فعالیت های این مجموعه گزارشی را ارائه داد.

تویسرکانی روز پنجشنبه هفته گذشته به همراه برخی معاونین و مدیران خود از معاونت اجرای اسناد رسمی اداره کل ثبت استان تهران بازدید کرد.