تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۳

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بوشهر گفت: با افزایش و ایجاد پارکهای محله ای و مناطق تفرجگاهی سرانه فضای سبز بوشهر به پنچ متر مربع ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، شاهپور رجایی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پارک محله ای خواجه ها افزود: در صورت تفکیک فضای سبز ساحلی این سرانه به سه متر کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پارک محله ‌ای خواجه ‌ها شانزدهمین پارک محله ‌ای در شهر بوشهر است که به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: با تدابیر و سیاست در نظر گرفته شده شورای و شهرداری به دنبال ارتقا خدمات در محلات هستند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه محله محوری در دستور کار شهرداری است، گفت: پارک محله ‌ای خواجه ‌ها در زمینی به مساحت پنج هزار و 600 متر مربع شامل سه هزار و 305 متر مربع فضای سبز، 170 متر مربع فضای بازی کودکان، 375 متر مربع فضای زمین فوتبال و ‌هزار و 750 متر مربع مساحت موزاییک فرش احداث شده است.

رجایی با بیان اینکه برای ساخت این پارک یک میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: 50 درصد از این پارک فضای سبز و بقیه فضای خدماتی است و تجهیز این پارک نیز از محل درآمدهای شهرداری انجام شده است.

استاندار بوشهر گفت: اختصاص اعتبار لازم برای پروژه ‌های شهری به منظور ایجاد نشاط و شادابی در شهر بوده است.

ابوطالب شفقت افزود: توجه به ایجاد پارکهای محله ‌ای سرانه فضای سبز در شهر بوشهر در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.