بازیگر و کارگردان برنامه "فیتیله جمعه تعطیله" از افزوده شدن آیتم‌های جدید و پخش نمایش‌های مفرح با موضوع آموزش ریاضی به بچه‌ها خبر داد.

مسلمی درباره برنامه‌های جدید "فیتیله جمعه تعطیله" به خبرنگار مهر گفت: آیتم جدیدی با نام "موزه فیتیله‌ای‌ها" به برنامه اضافه و شخصیت‌های تاریخ معاصر در قالب نمایش به بچه‌ها معرفی می‌شوند که مورد توجه آنها قرار گرفته است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم با افزودن آیتم "کلاس مارها" دروس ریاضی بچه‌ها هم در قالب نمایش‌های مفرح تهیه و پخش کنیم. این آیتم به زودی از برنامه فیتیله روی آنتن می‌رود.

وی افزود: همچنین آیتم‌های مسابقه تلفنی، فیلم سینمایی و مرد عنکبوتی هم به برنامه افزوده و بچه‌ها از آن استقبال کردند. در روز عید قربان و عید غدیر هم برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت. در عید قربان از صبح تا ظهر برنامه پخش می‌کنیم و شب هم یک ساعت برنامه داریم.

بازیگر و کارگردان برنامه "فیتیله جمعه تعطیله"  گفت: از سوی مرکز هنرهای نمایشی رادیو پیشنهاد شده که فیتیله رادیویی داشته باشیم و برای کودکان نمایش‌های موزیکال رادیویی تهیه کنیم. البته هنوز برنامه ما در این باره قطعی نشده و در حد پیشنهاد است.