قم - خبرگزاری مهر: مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از فعالیت 270 مدرسه علمیه ویژه خواهران در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه قبل از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بیش از 270 مدرسه سطح دو و سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور تصریح کرد: مدارس سطح دو، طلاب را در سطح کارشناسی و مدارس سطح سه، طلاب را در سطح کارشناسی ارشد تربیت می‌کنند.

وی در ادامه به اعزام خواهران طلبه در ایام محرم و صفر به نقاط مختلف کشور خبر داد و تصریح کرد: اعزام خواهران مبلغه از سوی مدارس علمیه زیر پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

حسینی‌پناه با تأکید بر این که اعزام خواهران مبلغه به صورت متمرکز از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در قم انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مراکز و مجامع مختلف با ارائه درخواست‌های خود به مدارس علمیه، از ظرفیت‌های تبلیغی آنها استفاده می‌کنند.

مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از ادارات‌کل تبلیغات اسلامی، ستادهای استانی همکاری حوزه و آموزش و پرورش، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مجامع عمومی به عنوان مراکزی که درخواست خود را به منظور بهره‌گیری از فعالیت خواهران مبلغ اعلام خواهند نمود، یاد کرد.

وی ایام ماه محرم و صفر را فرصتی مغتنم برای تبلیغ دین دانست و افزود: در این ایام زمینه مناسب‌تری برای بیان احکام دینی و وعظ وجود دارد.

حسینی‌پناه خاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم و صفر مبلغان بیشتری برای برپایی نماز جماعت به مدارس و دانشگاه‌ها اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: استفاده از توان تبلیغی مدارس علمیه مختلف نیازمند توجه مراکز ذیربط است.

مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه اعزام خواهران مبلغ به مراکز مختلف در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی انجام می‌شود، یادآور شد: آمار این فعالیت‌ها در پایان فعالیت‌های تبلیغی به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در قم اعلام می‌شود.