اراک - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هفته ولایت فرصت مناسبی برای ترویج و نهادینه شدن اندیشه های غدیر و نمایان شدن چهره امامت در جامعه است.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ایام خجسته اعیاد قربان و غدیر خم گفت: تشیع هر چه دارند از قرآن کریم و اهل بیت (ع) و اندیشه های ناب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت وجودی امامت و رهبری در جامع اسلامی اظهار داشت: اگر مسیر امامت و غدیر به بیراهه نمی رفت هم اکنون مسلمانان در دنیا جایگاه مطلوب خود را پیدا کرده بودند.
 
حجت الاسلام سرلکیان ولایت فقیه را همان ولایت اهل بیت(ع) دانست و بیان کرد: حرکت جامعه اسلامی در مسیر ولایت فقیه، تأثیر بسزایی در وارد شدن سیره و منش اهل بیت(ع) در زندگی مردم خواهند داشت.
 
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: حرکت مراجع، علما و حوزه های علمیه در دیدار با ایشان برگرفته از آموزه های غدیر است.
 
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی اضافه کرد: مراجع و علما، حوزه های علمیه، اقشار مختلف استان قم و همه دلباختگان به ولایت ثابت کردند که راهی جز راه ولایت در جامعه اسلامی برای رسیدن به کمال و ارزشهای الهی وجود ندارد.
 
حجت الاسلام سرلکیان برگزاری جشنهای عید غدیر و هفته ولایت، برگزاری گفتمان دینی با عنوان غدیر و ولایت در مدارس استان و برگزاری همایش سادات روحانی را از جمله برنامه های این اداره در هفته با سعادت غدیر عنوان کرد.