۱۱ آبان ۱۳۸۹، ۲۰:۱۲

هفته ولایت فرصتی برای ترویج اندیشه های غدیر در جامعه است

اراک - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هفته ولایت فرصت مناسبی برای ترویج و نهادینه شدن اندیشه های غدیر و نمایان شدن چهره امامت در جامعه است.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ایام خجسته اعیاد قربان و غدیر خم گفت: تشیع هر چه دارند از قرآن کریم و اهل بیت (ع) و اندیشه های ناب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت وجودی امامت و رهبری در جامع اسلامی اظهار داشت: اگر مسیر امامت و غدیر به بیراهه نمی رفت هم اکنون مسلمانان در دنیا جایگاه مطلوب خود را پیدا کرده بودند.
 
حجت الاسلام سرلکیان ولایت فقیه را همان ولایت اهل بیت(ع) دانست و بیان کرد: حرکت جامعه اسلامی در مسیر ولایت فقیه، تأثیر بسزایی در وارد شدن سیره و منش اهل بیت(ع) در زندگی مردم خواهند داشت.
 
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: حرکت مراجع، علما و حوزه های علمیه در دیدار با ایشان برگرفته از آموزه های غدیر است.
 
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی اضافه کرد: مراجع و علما، حوزه های علمیه، اقشار مختلف استان قم و همه دلباختگان به ولایت ثابت کردند که راهی جز راه ولایت در جامعه اسلامی برای رسیدن به کمال و ارزشهای الهی وجود ندارد.
 
حجت الاسلام سرلکیان برگزاری جشنهای عید غدیر و هفته ولایت، برگزاری گفتمان دینی با عنوان غدیر و ولایت در مدارس استان و برگزاری همایش سادات روحانی را از جمله برنامه های این اداره در هفته با سعادت غدیر عنوان کرد.
 
کد خبر 1183480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha