بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل سیمان قریب به 300کیلو تریاک کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا نجابت در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی و همکاری خوب مردمی، یک باند قاچاقچی مواد مخدر که قصد انتقال مواد از استان سیستان و بلوچستان از مسیر شهرهای میناب، خمیرو سپس انتقال به فارس را داشتند، شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران خستگی ناپذیر  شهرستان، بامداد دیروز حین کنترل محور های مواصلاتی شهرستان و اشرافیت اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی به یکدستگاه کامیون حامل سیمان برانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک و ضمن توقیف خودرو مذکور دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 و سمند که وظیفه اسکورت خودرو حامل مواد را بر عهده داشتند متوقف کردند.

نجابت عنوان کرد: در این رابطه پنج نفر از عوامل و عناصر قاچاق مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از کامیون 288 کیلو 910 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر کیسه های سیمان جاسازی شده بود کشف کردند. خودروها به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پاکسازی مناطق ساحلی روستای گچین بندرعباس از وجود سوخت قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از پاکسازی مناطق ساحلی روستای گچین از وجود سوخت قاچاق و معدوم نمودن بیش از هزار متر لوله انتقال سوخت خبر داد.

سرهنگ اصغر قطب زاده با اعلام این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای مقابله با پدیده قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح پاکسازی نقاط ساحلی منطقه گچین از  سوخت قاچاق را اجرا کردند.

وی افزود: مأموران پرتلاش استان در اجرای این طرح ضمن پاکسازی مناطق ساحلی روستا هزارمتر لوله 4 اینچی که توسط قاچاقچیان سوخت در زیر زمین از خشکی به دریا انتقال داده بود شناسایی و معدوم و هزارمتر لوله ویژه انتقال سوخت کشف کردند.

توقیف کامیون تریلی حامل سوخت قاچاق در میناب هرمزگان 

مأموران انتظامی شهرستان  میناب در بازرسی از یکدستگاه کامیون تریلی 15 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

ابوالقاسم عرب زاده فرمانده انتظامی شهرستان میناب در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی شهید چغارزردی روز گذشته حین کنترل محور و خودروهای عبوری محور بندرعباس به میناب به یکدستگاه کامیون تریلی مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 15 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

عرب زاده خاطر نشان کرد: خودرو به همراه سوختهای مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.