۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۰

برای جلوگیری از قاچاق سوخت/

كاميون ها و خاورهاي باري در سيكل ساماندهي سوخت قرار گرفتند

كاميون ها و خاورهاي باري در سيكل ساماندهي سوخت قرار گرفتند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرماندار بندرعباس گفت: كاميون ها و خاورهاي باري در سيكل ساماندهي ستاد سوخت شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادي در جلسه ستاد سوحت شهرستان بيان داشت : مبارزه شديد با قاچاق سوخت همچنان در اولويت است . زيرا سوخت به عنوان سرمايه اي است ملي كه متعلق به كشور و آيندگان مي باشد و بايد از اين ظرفيت به طور عادلانه استفاده شود.

فرماندار بيان داشت: پديده قاچاق سوخت به عنوان معضلي در جامعه نمود پيدا كرده كه تبعات اقتصادي و معضلات فرهنگي و اجتماعي را در بردارد و همه دستگاههاي مسئول بايد با اين پديده به شدت مبارزه كنند.

وي همچنين در ادامه گفت: كاميون ها و خاور هاي باري در سيكل ساماندهي ستاد سوخت شهرستان قرار گرفته اند و از تردد انواع فرسوده آن و بدون معاينه فني جلوگيري به عمل آمده، كه اين روند اثربخشي مناسبي در تحقق جلوگيري از قاچاق سوخت را به همراه داشته.

فرماندار در پايان افزود: تعداد 861 دستگاه كاميون و خاور در طرح ساماندهي ستاد سوخت شهرستان ثبت نام و برچسب دريافت کرده اند و به دارندگان اين نوع دستگاهها كه تا كنون نسبت به ثبت نام در طرح مذكور اقدام نكرده اند، مهلت داده ميشود تا بيستم اسفندماه سال جاري اقدام ، در غير اينصورت از تحويل سوخت به آنها جلوگيري به عمل مي آيد.

 

 

کد خبر 2015615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha