شیراز- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی شهر شیراز گفت: دومین دوره مسابقات لیگ کشتی آزاد نوجوانان باشگاه های شیراز با حضور شش تیم در سالن تختی این شهر برگزار شد.

محمد مهدی شایق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مسابقات که به منظور استعدادیابی و نخبه پروری دررشته کشتی آزاد در سالن تختی شهر شیراز برگزار شد تیم های بازرگانی محمدیان، مجتمع فرهنگی شهدای هوابرد، سالن تختی، موسسه خیریه بتول، پارسه، هیئت کشتی سرورستان حضور داشتند.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این رقابتها ایجاد انگیزه لازم در کشتی گیران نوجوان و انتخاب نفرات برتر و مستعد برای حضور در اردوهای آمادگی کشتی شهر شیراز بود.

رئیس هیئت کشتی شهر شیراز اضافه کرد: دومین دوره مسابقات لیگ کشتی آزاد نوجوانان شیراز  به صورت گروهی انجام می شود که در هفته اول دو تیم استراحت داشتند.

شایق افزود: در پایان رقابتها تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کندکاپ قهرمانی و کشتی گیرانی که تمام حریفان را مغلوب کنند به عنوان کشتی گیر قهرمان حکم و مدال دریافت می کنند.

وی یادآور شد: در هفته اول دومین دوره مسابقات لیگ کشتی آزاد نوجوانان شیراز تیم های تیم های بازرگانی محمدیان ،موسسه خیریه بتول و تیم های مجتمع فرهنگی شهدای هوابرد ، سالن تختی شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم های مجتمع فرهنگی شهدای هوابرد و بازرگانی محمدیان حریفان خود را شکست دادند و حسام نگهداری، حسام پورهاشم نیز عنوان فنی ترین کشتی گیر این هفته از رقابتها را کسب کردند.