۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴

براي حضور در ليگ برتر كشتي؛

تيم‌ها تا فردا فرصت اعلام آمادگي دارند/ پايان نقل و انقالات ليگ دسته يك

تيم‌ها تا فردا فرصت اعلام آمادگي دارند/ پايان نقل و انقالات ليگ دسته يك

رئيس سازمان ليگ فدراسيون كشتي گفت: تيم‌هاي مدعي حضور در رقابتهاي ليگ برتر امسال تا فردا شنبه فرصت دارند تا حضور خود را بصورت رسمي به ما اعلام كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر؛ محمدابراهيم امامي ضمن اعلام اينكه تیمهاي مدعي تا فردا شنبه 16 شهریورماه برای حضور در لیگ برتر فرصت دارند گفت: ما پس از این زمان، با توجه به تعداد تیمهای که اعلام آمادگی کرده اند، این فرصت را در اختیار سایر باشگاههای متقاضی از جمله تیمهای واجد شرایط حاضر در لیگ دسته اول کشتی باشگاههای کشور قرار می دهیم، تا برای حضور در این مسابقات در یک زمان محدود اعلام آمادگی کنند.

وي تصریح کرد: باز هم تاكيد مي كنيم روز شنبه 16 شهریورماه آخرین فرصت برای تیمهای حاضر در فصل گذشته لیگ برتر باشگاههای کشور است تا آمادگی خود برای حضور در این رقابتها در فصل جدید اعلام کنند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ادامه داد: طبق اساسنامه لیگ برتر باشگاههای کشور زمان نقل و انتقالات و جذب کشتی گیر تا پایان دور رفت است و بدين ترتيب زمان نقل و انتقالات نيز امروز(جمعه) به پایان رسید.

امامی در پايان افزود: در همين راستا فقط تیمهایي که تا امروز تمامي اقدامات اداری برای جذب کشتی گیران خود را انجام داده اند فرصت دارند تا از آزادکاران جدید در ادامه رقابتها استفاده كنند.

کد خبر 2130016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha