فرنگی‌کار سنگین وزن ایرانی الاصل تیم ملی کشتی آذربایجان که مدتی است از ترکیب این تیم کناره گذاشته شده است، گفت: کشتی من هنوز تمام نشده و خروجم از ترکیب تیم دلیل خاصی ندارد.

مسعود هاشم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت خود ضمن بیان این مطلب گفت: چندی پیش با نظر کادر فنی و مسئولان کشتی کشور آذربایجان از ترکیب تیم کشتی فرنگی این کشور خارج شده‌ام و به ایران بازگشته‌ام. من برای آینده برنامه‌ریزی کرده و خروجم از ترکیب تیم آذربایجان به معنای پایان دوران کشتی من نیست.

وی با تکذیب رفتنش به آلمان و ادامه دوران کشتی در این کشور یادآور شد: به هیچ عنوان قصد رفتن به آلمان را ندارم و فعلا بیش از هر چیزی به کمی استراحت در کشورم نیاز دارم. من همیشه و هر جا در کنار کشتی هستم و از تمرین و ورزش دور نمی مانم.

فرنگی کار سنگین وزن ایرانی تیم آذربایجان در خصوص برنامه های جدیدش تاکید کرد: دنیای قهرمانی فراز و فرودهای زیادی دارد. همانطور که من بعد از رقابت های جهانی 2009 دانمارک بنا به دلایلی از ایران رفتم و به عضویت تیم آذربایجان درآمدم هم اکنون نیز برنامه های دیگری برای ادامه کشتی دارم. فعلا مشغول مذاکره با برخی از اهالی کشتی کشور سوئد هستم که در صورت مهیا شدن شرایط مطلوب از این پس در این کشور به تمرین و مسابقه بپردازم.

هاشم‌زاده در پایان به کسب عنوان نایب قهرمانی فرنگی کاران ایران در جام جهانی تهران اشاره کرد و گفت:  بچه ها در این چند مبارزه به خوبی جنگیدند و به واقع هرچه داشتند رو کردند. کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی را نمی توان ناکامی بزرگی دانست ولی به هر حال بهتر بود که جام قهرمانی این دوره از پیکارها برای چهارمین بار متوالی در کشورمان می ماند.