۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷

رئيس انستيتو بين‌المللي كشتي خبر داد:

آناليز كشتی‌هاي جام جهاني در 113 مورد انجام شد/ با رسول خادم تعامل خوبی داشتيم

آناليز كشتی‌هاي جام جهاني در 113 مورد انجام شد/ با رسول خادم تعامل خوبی داشتيم

رئيس انستيتو بين‌المللي كشتي ايران با توجه به اهداف و برنامه‌هاي اين مجموعه در حاشيه رقابتهای جام جهاني 2013 تهران گفت: نمايندگان انستيتو با حضور مستمر در سالن پيكارها با استفاده از دوربين و برنامه‌هاي نرم افزاري ويژه، تمامي كشتي‌ها را در 113 مورد آناليز و بررسي كردند.

سيدجواد رفوگر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب گفت: همانطور كه پيش از برگزاري رقابتهاي جام جهاني تهران هم گفتيم، برنامه‌ريزي دقيقي براي انجام كارهاي علمي تحقيقاتي در نظر گرفته شده بود و خوشبختانه توانستيم توسط تيم متخصص و مجربي از انستيتو اين كار را به خوبي انجام دهيم.

وي تصريح كرد: برخي از نيروهاي انستيتو بين المللی كشتي با فيلمبرداري از تمامي مسابقات و برخي ديگر از نفرات ما به كمك برنامه‌هاي ويژه نرم افزاري با وارد كردن 113 مورد از تمام لحظات کشتی‌های برگزار شده، توانستند مجموعه از اقدامات علمي و تحقيقاتي را مهيا كنند كه البته نتايج دقيق اين پروژه بزودي آماده و به حوزه مديريت تيم ملي و شخص رسول خادم ارائه خواهد شد.

رئيس انستيتو بين المللي كشتي ايران افزود: البته تمامي كشتي ها برا ما اهميت داشت،‌اما آنچه مسلم است هدف اصلي ما به مدعيان مستقيم و حريفان اصلي يعني امريكا و روسيه معطوف بود و حتي فيلم تمامي كشتي ها اين تيمها بعد از هر مسابقه به رسول خادم داده مي شد تا وي بتواند پيش از مصاف با اين تيمها به خوبي تمامي كشتي ها را آناليز كند.

وی به تعامل و همكاري مطلوب انستيتو كشتي و مدير تيم ملي اشاره كرد و اظهار داشت: خوشبختانه همكاري بسيار خوب و سازنده‌اي در كنار يكديگر داشتيم كه نمايندگان انستيتو بين المللي كشتي ايران نيز با تمام جديت بر آن بودند تا گام مثبتي در جهت پيشرفت و موفقت كشتي گيران كشورمان بردارند.

رفوگر در خاتمه به برخي كم لطفی‌ها در حاشيه رقابتهاي جام جهاني اشاره كرد و گفت: با وجود اينكه از مدتها پيش اعلام كرده بوديم بايد در حاشيه اين مسابقات به نحو احسن به امور علمي و تحقيقاتي بپردازيم، باز هم با كم لطفي برخ دوستان و همكاران مواجه شديم و حتي جايگاه ويژه و مناسبي براي انجام كارهاي خود نداشتيم ولي به هر جهت توانستيم به خوبي به آنچه كه دنبالش بوديم، برسيم.

کد خبر 2006598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha