مرحله سوم رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته با شناخت چهار عضو تیم برای اعزام به بازیهای کشورهای اسلامی و ابهام در انتخاب نمایندگان دو وزن در سالن شهید کبکانیان تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات که از روز گذشته آغاز شده بود صبح امروز پنجشنبه در حضور  "علیرضا سمندر" و "محسن آشوری" سرپرست و دبیر فدراسیون کاراته و اعضای کادر فنی تیم ملی پیگیری شد  که در پایان تکلیف نفرات اصلی چهار وزن برای اعزام به بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شد و کادر فنی نمایندگان دو وزن دیگر را پس از بررسی بیشتر در رقابتهای انجام شده معرفی خواهد کرد.

بر همین اساس در وزن 55- کیلوگرم، وحید حسنی پور، در وزن 75-کیلوگرم، سعید حسنی پور، در وزن 84- کیلوگرم، مهدی سلطانی و در وزن 84+ کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب به عنوان نفرات اعزامی تیم ملی کاراته به بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شدند.

اما در پایان این رقابتها 17 کاراته جواز ادامه حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کردند و 10 نفر از ادامه همراهی تیم ملی بازماندند که مهمترین نفراتی حذف شده می توان به سعید فرخی و مازیار الهامی نام برد. ضمن اینکه امیر مهدی زاده و سعید احمدی قهرمان و نایب قهرمان جهان که به دلیل مصدومیت در انتخابی های اخیر شرکت نکردند پس از برطرف شدن مصدومیتشان به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

اردوی تیم ملی که از روز سه شنبه هفته جاری در سالن شهید کبکانیان آغاز شده است تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

اسامی 17 کاراته کایی که در اردوی تیم ملی باقی ماندند به شرح ذیل است:
وزن55 -کیلوگرم: وحید حسنی پور و مجید حسن نیا
وزن 60-کیلوگرم: هامون درفشی پور و امیر مهدی زاده
وزن 67-کیلوگرم: حامد زیگساری، حسین سمندر و سعید احمدی
وزن 75-کیلوگرم: سعید حسنی پور، رضا بهرام پور، ابراهیم حسن بیگی و بهمن عسگری
وزن 84-کیلوگرم: مهدی سلطانی، علی فداکار و هادی صفی
وزن84+کیلوگرم: ذبیح اله پورشیب، میلاد یاری، سجاد گنج زاده، سامان حیدری و پیمان سلطانیان.