مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با صعود تیم های مهرمان و پتروشیمی به فینال این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری دیدارهای سوم پیگیری شد. در چارچوب این مرحله از رقابتها تیم فولاد ماهان در دیدار خانگی ماقبل مهرام با 10 اختلاف امتیاز متحمل شکست شد. پتروشیمی بندر امام نیز در گرگان در مقابل شاگردان اسدالله کبیر به برتری دست یافت.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:
* فولاد ماهان اصفهان 63 - مهرام تهران 73
* شهرداری گرگان 50-پتروشیمی بندر امام 92

دیدارهای اول و دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه گذشته برگزار شد که در هر دو دیدار تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام موفق به شکست حریفان خود شدند.

این مرحله از رقابتها به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود. بدین ترتیب دو تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام با کسب پیروزی در سه دیدار متوالی بدون نیاز به برگزاری دیدارهای چهارم و پنجم سهمیه حضور در دیدار نهایی مسابقات بسکتبال لیگ‌برتر باشگاه های کشور را به دست آوردند.

در دوره گذشته مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز تیم های مهرام و پتروشیمی فینالیست شده بودند، بدین ترتیب این دو تیم امسال برگزار کننده فینالی تکراری برای تعیین قهرمان هستند.

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود. مرحله رده‌بندی نیز به صورت  2 از 3 برگزار خواهد شد که فدراسیون بسکتبال فردا در مورد زمان آغاز این مرحله از رقابتها تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.